„Guerilla marketing“…….netradiční kampaň, která vyburcovala městské komando do ulic.

Někteří z vás si již všimli, že na některých chodnících a silnicích se objevil nápis MUJPRIMATOR.CZ.

Možná jste byli dokonce svědky toho, jak na vybraném místě zastavila bílá dodávka, z ní vyskočili dva mladíci a během velmi krátké doby položili na zem šablonu, kterou postříkali vodním paprskem a zase odjeli. Pro někoho scéna jak z akčního filmu. Nápis MUJPRIMATOR.CZ se během úterý objevil i v blízkosti volebního stánku náměstka Bruštíka, toho tato skutečnost tak rozlítila, že byl okamžitě vydán pokyn, aby tyto akce byly vyšetřeny. Tedy aby byla městskou policií zajištěna registrační značka vozidla a vše předáno Policií ČR k dopátrání pachatele těchto činů.

Naši čtenáři pořídili záznam tohoto teamu na ulici Varšavská viz. foto. Není nic jednoduššího než do svého vyhledávače napsat onen nápis MUJPRIMATOR.CZ a hned víte odkud vítr fouká. Na webu je umístěné vtipně laděné kreslené video ODS, které si samo o sobě získalo na Facebooku za velmi krátkou dobu opravdu úctyhodnou sledovanost. A právě v technologickém postupu je podstata a vtip celé kampaně. Nápis totiž vznikne velmi ekologicky a bez dalšího zásahu po čase samovolně zmizí.  „ Jde o čištění vodu, na velmi omezené ploše v určitém tvaru“ dodává s nadsázkou a úsměvem Petr Bursík a pokračuje „ V našem volebním programu se věnujeme čistotě veřejného prostranství a slušně řečeno zde má město velké rezervy. Chtěli jsme na tento negativní jev upozornit a samozřejmě jsme byli zvědaví, zda to někdo vyšetří. Jsme připraveni si nést následky za vyčištění části veřejných komunikací a pokud nám nějaký orgán nařídí tyto nápisy odstranit a uvést plochu zpět do stavu okolního znečištění, učiníme tak bezodkladně. Omlouvám se vám i čtenářům, ale doufám, že vše co jsem uvedl berete s nadsázkou, protože jinak se tato kampaň ani komentovat nedá “ uzavřel svůj komentář Bursík.

Nekonvenční, překvapivá možná trochu partizánská kampaň, pro kterou se ODS rozhodla rozhodně vybočuje z uniformity volebních kampaní. Nikdo nemusíme mít strach, protože v těchto deštivých dnech budou okolní špínou nápisy velmi brzo neviditelné a ODS nic odstraňovat nemusí. Pikantní na celé věci je, že první kdo se rozhodl vyrazit do boje s tímto zločinem je náměstek Bruštík, tedy politik přímo odpovědný za čistotu města. Asi nečekal, že výsledkem bude  gól do jeho vlastní brány.

Autor: Redakce

Přidej komentář jako první k "„Guerilla marketing“…….netradiční kampaň, která vyburcovala městské komando do ulic."

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


*