Kampaň „Zažij sílu inspirace“ čerpá z přírody

Ilustrační foto: pixabay

Společnost dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně Zažij sílu inspirace. Fáze, pro kterou bylo inspirací umění, nedávno vyvrcholila malbou mural artu v Praze a v Plzni. Pro nadcházející měsíce pak bude inspirací samotná příroda. Právě ta je často místem, kde mají lidé možnost být sami sebou, odkud čerpají novou energii a uvolnění.

První část celoroční kampaně Zažij sílu inspirace je u konce. Během ní rozzářili umělci Prahu, Brno a Plzeň svými malbami. Využili k tomu novodobý umělecký směr mural art. Jako poslední vzniklo dílo na pilířích mostu plzeňské náplavky, kde se štětců chopila malířka Yeve. Malby tří žen dokončila v rámci eventu, jenž symbolicky zakončil první fázi kampaně. „Mojí hlavní inspirací jsou pouště Blízkého východu a Střední Asie, tamní příroda a hmotná kultura. V pouštích se dostáváte k pocitům, že jste v nějaké mimozemské lokalitě, obzvlášť když zde není civilizace,“ popisuje umělkyně.

Následující měsíce bude inspirací příroda

Při tvorbě muralů mysleli umělci i na životní prostředí, a proto pracovali s ekologickými barvami, které díky své speciální technologii rozdýchají pomalovaná místa a alespoň částečně ve městech nahradí zeleň. Právě příroda bude inspirací v další fázi kampaně. Hraje nejrůznějšími barvami, vůněmi i zvuky. I ona je zdrojem mnoha uměleckých děl. Jen těžko by vznikl například Monetův obraz Jezírko s lekníny nebo Smetanova symfonická báseň Vltava, kdyby autoři neměli přírodu jako svou múzu.

Neinspiruje ale pouze umělce. Je každodenním zdrojem inspirace i pro běžný život. Proto je třeba se k ní chovat šetrně a zachovat ji tak i pro příští generace. Právě to chce ve druhé části své kampaně ukázat i společnost dm drogerie markt. „Příroda je kolem nás každý den. Může být proto inspirací i pro naše jednání a vnímání. V dm jsme přesvědčeni o tom, že se společnými silami dokážeme zasadit o změnu k lepšímu. V prodejnách nabízíme produkty šetrnější k životnímu prostředí, které zákazníci snadno rozpoznají díky zelené cenovce. Chceme tak přispět k udržitelnějšímu způsobu života a lepší budoucnosti našich dětí,“ vysvětluje manažer komunikace dm drogerie Jiří Peroutka.

Myšlenka trvalé udržitelnosti je součástí filozofie společnosti dm, ta jí proto věnuje velkou pozornost také v rámci vlastního fungování. V prodejnách tam, kde je to možné, využívá zelenou energii, na budovách centrály v Českých Budějovicích a logistického centra v Jihlavě má solární panely. „V každém krajském městě je jedna prodejna, která disponuje plnicí stanicí na ekologickou drogerii značky Tierra Verde. Důkazem kvality našich výrobků je rovněž to, že řada produktů Pro Climate letos získala pečeť Green Brand. Značky dmBio a alverde na ni dosáhly dokonce už podruhé,“ uvádí Peroutka.

Kampaň Zažij sílu inspirace se blíží do poloviny

Až do října letošního roku tak bude společnost dm drogerie markt inspirovat přírodou. Následovat bude poslední fáze kampaně, která potrvá od října do prosince a ponese se v duchu inspirace samotnými lidmi. Cílem celé kampaně je brát inspiraci jako emocionální podporu a vnímat ji jako zdroj nových podnětů a nápadů ve všech oblastech lidského života. „Smyslem kampaně je pomoci zákazníkům i spolupracovníkům najít sebe sama, ve změnách vidět příležitosti a vytvořit prostředí a komunikaci, které budou inspirovat k opakovaným návštěvám prodejen i online shopu dm.cz,“ uzavírá Peroutka.

 

Zdroj: Společnost dm drogerie markt Česká republika

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..