Sokolov – Městský dům kultury představuje novou brand identitu projektu „KAM PO SOKOLOVSKU“ a zahajuje marketingovou kampaň, která zdůrazňuje hlavní cíle projektu.
Nová brand identita společně s kampaní představuje pro nás důležitý krok vpřed, který přesně vyjadřuje naše směřování. Ředitel městské organizace Tomáš Melč uvádí: „S novým logem přichází i nová kampaň, která má za cíl podpořit turismus v našem regionu. Sokolovsko jako takové je velmi zajímavou destinací, která skrývá nejen památky, jezera a vyhlídky, ale i tajuplná místa. Chceme návštěvníkům kraje a obyvatelům regionu připomenout i méně známá místa, jako je zřícenina hradu Hartenberg, rozhledna Krudum či Cibulka nebo skalní varhany v Rotavě. Zviditelnit chceme i bývalou důlní činnost v dole Jeroným či bývalý cínový důl Rolava a tábor Sauersack. Věříme, že nová kampaň přiláká pozornost návštěvníků.“
Součástí nové marketingové kampaně na podporu cestovního ruchu v regionu jsou také speciálně vytvořené slogany, které představují bohatství a jedinečnost Sokolovska. Oblast zve nejen k návštěvě památek, ale také k účasti na kulturních a sportovních událostech. Věříme, že tato kampaň společně s novou identitou přiláká více návštěvníků a obyvatel regionu, kteří si budou moci vychutnat kulturní vyžití, památky, vyhlídky, golf a další významná místa v této oblasti bohaté na vodu a přírodu. Marketingovou kampaň spustíme v září letošního roku a to v různých formách reklamy. Již v srpnu však tento projekt zviditelníme letní hrou „Kam po Sokolovsku“, kdy si návštěvníci v Sokolovském infocentru vyzvednou soutěžní kartu, s kterou navštíví šest lokalit na Sokolovsku. Vyplněnou kartu odevzdají v infocentru do 10. září a následně bude 16. září provedeno losování v rámci Dne horníků. První tři výherci se mohou těšit na zajímavé ceny.