Na Boží hod si největší pozornost diváků získala koprodukční pohádka České televize s názvem Čarovné jablko. Tato novinka slovenských tvůrců zaujala více než 1,6 milionu diváků, přičemž včetně dětí od čtyř let překročil počet sledujících 1,7 milionu.
Čarovné jablko tedy přilákalo zhruba čtyřicet procent všech lidí, kteří první svátek vánoční strávili u televizních obrazovek. Na druhém místě se umístila rodinná komedie Jak vytrhnout velrybě stoličku, která oslovila přes milion diváků starších patnácti let.
Zájem vzbudila také starší pohádka Tajemství staré bambitky, jejíž sledovanost se pohybovala těsně pod hranicí jednoho milionu. Prvních šest nejsledovanějších pořadů, které byly vysílány na Boží hod, patřilo České televizi, která dosáhla průměrného podílu na sledovanosti kolem čtyřiceti procent.
V porovnání s tím Vánoční příběhy vysílané na komerčních stanicích oslovily kolem půl milionu diváků. Na Nově to byly pohádky Největší dar a Nebojsa, zatímco Prima nabízela komedii Sám doma 2: Ztracen v New Yorku.