10. jubilejní ročník akce Čištění řeky Ohře – společně za čistější přírodu

Dny 11. – 13. dubna 2025 se ponesou v duchu úklidu, čeká nás totiž již desátý ročník dobrovolnické akce Čištění řeky Ohře. Během minulých ročníků se k úklidu kolem řeky připojilo přes 11 500 dobrovolníků, kteří pomohli odstranit 157 tun odpadu. Za devět let se nám podařilo udělat významný krok v ochraně naší přírody.
Tato akce není jen o sběru odpadu. Je to příležitost, jak propojit komunity a přispět k ochraně životního prostředí. Společně se zapojují školky, školy, jednotlivci i firmy, aby pomohli čistit břehy a koryto řeky společně s jejími přítoky. Často je akce vnímána i jako forma teambuildingu, či skvělá forma pro projektovou výchovu mládeže směrem k přírodě. Součástí akce je již tradiční soutěž o nejzajímavější nález, kuriozitu, kde se každý rok objevují opravdu nečekané „poklady“.
Pro každého účastníka jsou připraveny pytle na odpad, rukavice, svačina a tričko jako poděkování za jejich úsilí.
Rádi byste se přidali? Připojte se sami, s rodinou, přáteli nebo kolegy! Vyberte si část řeky a kontaktujte organizátory pro další informace.

Úsek: Cheb – Kynšperk nad Ohří
Ing. et Mgr. Olga Blašková, blaskova@mas21.cz, 703 472 060
Úsek: Kynšperk nad Ohří – Karlovy Vary (Chebský most)
Veronika Wojnarová, admin@mas-sokolovsko.eu, 734 279 134
pro přihlášení využijte registrační formulář dostupný zde: https://1url.cz/n1INs
Úsek: Karlovy Vary – Klášterec nad Ohří
Daniel Benda, benda@mas-krusnehory.cz, 608 734 854
pro přihlášení využijte registrační formulář dostupný zde: https://1url.cz/A1Pw2
POZOR! Den čištění lze změnit po domluvě s organizátorem.
Úsek: Teplá
Mgr. Martina Turková, soslpov@seznam.cz, 720 293 803

A jak akci vnímají jedni z hlavním sponzorů?

„Jsme velmi rádi, že můžeme podpořit tuto skvělou dobrovolnickou aktivitu a přispět tak k ochraně životního prostředí. Lidl a Kaufland již čtvrtým rokem podporují čištění řeky Ohře v rámci společné strategie REset Plastic, konkrétně v oblasti REmove. Tato iniciativa se zaměřuje na odstraňování plastového odpadu z přírody, což je jedním z pilířů naší strategie pro redukci plastů. Podporou podobných aktivit chceme zvýšit povědomí o této problematice a zásadně změnit způsob, jakým s plasty nakládáme,“ uvedly mluvčí společností Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková a Kaufland Česká republika Renata Maierl.“

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Email

Top

KOMERČNÍ ČLÁNEK

Nikdy nezmeškejte žádnou důležitou zprávu.